Založ si blog

Archív: marec, 2020

“Pre každý prípad (G. Hentschel – v situácii, keď bol pacientom)

Až raz dôjdem na koniec svojich dní mňa zomrieť nechajte a netočte sa toľko okolo, veď raz i hrniec rozpadne sa na črepy i mlynské kolo raz zmĺkne. A nevláčte ma od lekára k lekárovi, ušetrite trýznivé hľadanie sebe i mne; každý raz prestane putovať a starý človek sa rád usadí na priedomí, o to sa starajte, aby sa trýzeň umierania na spánok zmenila a nie na […]

Pokračovanie článku

psychosomatický šok

tok myšlienok sa prerušil, lebo ho niekto prehlušil. ja som niečo do seba hlušil a čosi zlé som len tušil.

Pokračovanie článku

JAK SE ZMĚNILY HODNOTY ŽIVOTA

Hodnotový svět po celé generace znal tzv. sedmero hlavních hříchů: * pýchu * lakomství * závist * hněv * smilstvo * nestřídmost * lenost. Postupem času se jejich obsah proměnil do dnešní podoby: * z pýchy se stalo zdravé sebevědomí; * z lakomství zákon ekonomiky; * nestřídmost se povýšila na vyšší životní úroveň; * závist v boj o spravedlnost; * hněv ve zdravou […]

Pokračovanie článku

spoločný nepriateľ

sekunda a večnosť v ozubenom kolese úľava a svedomitosť v dese šum mora vyhrabaná nora v srabe som spoločný nepriateľ za humnami?

Pokračovanie článku

Diaľavy

Posol príšeria Upadol do deliria V koncoch slzavého údolia Kde kosti stare bolia Vprostred tohto súkolia

Pokračovanie článku

riť

chcel by som sa ospravedlniť ale stratil som niť všetká budúcnosť je vyhnitá riť totálna negativita revolta persona non grata

Pokračovanie článku

Teória . ..

Teória morálky ktorou je etika moja dzekas chrbtom vo vetre v diere ktorú si mi vykopal sám som zaostal za všetkými a pomalý bežec dobieha ako posledný z posledných.

Pokračovanie článku

istota

k zradným hlbinám ma morské prúdy vábia neistota mi chutí v tých prúdoch-malovábna No istá, posledným výstrelom ruskej rulety keď budem anjelom-istotne poletím.

Pokračovanie článku

Po detstve

keď som vyrástol zo šiat detsva a sny mladosti stratili krídla ostala mi realita tesná viac sa držať svojho bidla.

Pokračovanie článku

Nie ja

slová, čo ľutujeme vačšmi než peste, čo bili nevinných výčitky, ktoré ti večer vravia:Nespi!Ty nie si bez viny…!.

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 581
Celková čítanosť: 200214x
Priemerná čítanosť článkov: 345x

Autor blogu

Kategórie