Založ si blog

Teória . ..

Teória morálky ktorou je etika moja dzekas chrbtom vo vetre v diere ktorú si mi vykopal sám som zaostal za všetkými a pomalý bežec dobieha ako posledný z posledných.

“final cause” (telos)

29.03.2024

In Le monde et ses remèdes [The World and Its Remedies], Rosset characterizes the need for interpreting history in teleological terms, and the evils that take place in history as necessary casualties for the sake of a greater good, as an anti-tragic instinct which is at once a metaphysical and a moral prejudice. Since at least Plato, Western thought is deeply shaped and conditioned by a [...]

o hlade afekcie

28.03.2024

Aby v mojom živote sa nenachádzal zmysel mi našil samovraždu aby ma poplašil v základe o hlade afekcie mi dával lekcie na, ktoré nikagda nezabudnem Bola vyprataná moja ekologická nika a vyhlazena má duše, keď som bledý ani tá stena prskal skrz prsty tie slová, že moja existencia nie je pohotová a boh na mňa zanevrel ako aj sane z insánie Pán sa nechal ´počuť´, že z duše [...]

posledné z posledných vecí človeka

28.03.2024

Dostali údaje o údajnom samovrahovi, ktorého život prebral k vedomiu ….To nie je abstrakcia to myslenie na posledné z posledných vecí človeka. Obvinenie bolo dovedné a domyslené do najzasší krajnosti, aby mohol pán čmajznúť majetky a si vrznúť do štetky…….

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 558
Celková čítanosť: 196589x
Priemerná čítanosť článkov: 352x

Autor blogu

Kategórie