Založ si blog

Archív: marec, 2024

predkožky

Pokračovanie článku

‚SPIRITUAL‘ RED FLAGS TO WATCH FOR (AND THEIR MEANINGS):

1: To ‚hold space‘ for someone = To sit and stare at someone with emotional issues for an uncomfortable amount of time, then pat yourself on the back for basically doing nothing while your homie has a breakdown. 2: I’m in transition = I’m unemployed and totally fucking lost, so I have created an identity out of being an opportunist. Maybe you have some trim work for me or […]

Pokračovanie článku

Osamelý ako nikdy ešte

Osamelý ako nikdy ešte Jeho Samota Neveští nič dobŕeho Treští očami Holé neštestí Je to Test viery vo viere brata Na patológii Dostal co proto V tej slote Na kokote Patafyzickom Začalo to tak, že je po šickom A pranic se to nikoho netýká Čo kým smýká Dostal len memo z rýchlika Výchor Že Z hôr Sa zlo prinavracia Finálne Nebolo mu dopriate sa pustiť do […]

Pokračovanie článku

parazit

Sa zahniezdil parazit Keď Som vedomie seba nabil Ma prizabil Aby som sa dokatovaný vyfarbil Zmagorený na blato V, ktoré premenil moje zlato So zatajeným dychom Sa producíroval Tichom Lesa Šíro šíreho Bolo To celé k nevíře Ale objavil ma ve skvíře Vonkajšieho sveta Nejzazší meze Smál se, že mne převeze x

Pokračovanie článku

samovrava pre samovraha

samovrava pre samovraha aby sa jeho život na nepoznanie zmenil nepriateľ mu zem vyplienil aby zabil zárodok v plienkach napadol tieň keď dostal človek strach z nevedomia nevedomých po všetkých stránkach rodilo sa mu pod rukami hnutie bezmyšlienkovité tieň sa klubal z klubíčka každý sa smial, že je přírody hříčka tento nutnosti uzol ja som […]

Pokračovanie článku

“final cause” (telos)

In Le monde et ses remèdes [The World and Its Remedies], Rosset characterizes the need for interpreting history in teleological terms, and the evils that take place in history as necessary casualties for the sake of a greater good, as an anti-tragic instinct which is at once a metaphysical and a moral prejudice. Since at least Plato, Western thought is deeply shaped and conditioned by a […]

Pokračovanie článku

o hlade afekcie

Aby v mojom živote sa nenachádzal zmysel mi našil samovraždu aby ma poplašil v základe o hlade afekcie mi dával lekcie na, ktoré nikagda nezabudnem Bola vyprataná moja ekologická nika a vyhlazena má duše, keď som bledý ani tá stena prskal skrz prsty tie slová, že moja existencia nie je pohotová a boh na mňa zanevrel ako aj sane z insánie Pán sa nechal ´počuť´, že z duše […]

Pokračovanie článku

posledné z posledných vecí človeka

Dostali údaje o údajnom samovrahovi, ktorého život prebral k vedomiu ….To nie je abstrakcia to myslenie na posledné z posledných vecí človeka. Obvinenie bolo dovedné a domyslené do najzasší krajnosti, aby mohol pán čmajznúť majetky a si vrznúť do štetky…….

Pokračovanie článku

bolesti duše. .. .. .. ..

Žiarivá hviezda, ktorá presvetlila svet zapadla za zenitom spútaná do reťazí ataka schízy Karty rozdala riť pánska jeho maska sa smiala o sto šesť akú vykoumala lest na chorého láskou aby to neskous, že žitie o fous uniklo do zacykleného kruhu samovraždy nezvyklej bolesti duše………

Pokračovanie článku

masku v tvári

Mal svoju masku v tvári Keď Do Mňa kopal kým som neskuhral Vyložil na svetlo novú ´desku hodnôt´ Ukazoval na Mňa Ako na pouličnú zmesku Bastardizovanú Schizofréniou Pichal si do chorého Aby sa od nudy neukúsal Na neho fľusal x

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 581
Celková čítanosť: 200288x
Priemerná čítanosť článkov: 345x

Autor blogu

Kategórie