Založ si blog

Archív: apríl, 2020

Zdráhanie

až vyvanie život sa mi namanie na mysli vytanie smrteľné poznanie seba.

Pokračovanie článku

Asistovaná samovražda

život na nevydržanie ešte šťastie že vyvanie skôr ako sa komu namanie rozhranie medzi životom a smrťou nie je to iba zdanie naozaj ide o môj život? pre zlutovanie Satanove banujem všetko čo sa stalo kto to, že ti nedaruje to? varuje dušu pri zmysloch zmar všetkej nádeje pochoval som ich všetky do jednej..

Pokračovanie článku

revolta

Každá revolta je namierená proti Stvoreniu. Hoc aké gesto rebélie, akokoľvek malé, podvracia univerzálny poriadok akceptovaný otrokmi Boha. Človek nemôže byť aj za Boha, aj proti jeho zákonu. Predsa len, ale z lásky k nemu človek môze vylúčiť Stvorenie a pohŕdať ním. V jeho mene človek nemôže rebelovať dokonca ani proti hriechu. Pre najvyššieho Reakcionára je […]

Pokračovanie článku

?

vypálim ti rybník radšej si už stavaj pomník truhla už je na ceste drž si ma od tela spálil som mosty a rozťal morálky putá taká je realita moja krutá

Pokračovanie článku

kázeň

tieň existencie po života jeseni prichádza na psa mráz a ty si skoro zlomil jeho vaz pod obraz Boha v mašine kto každý je ti na vine že nevyšiel si živý z Platónovej novej jaskyne? Kázeň radí vytrvať ešte bude čo žať nový plán treba osnovať supernova má čas na pretras keď progres iniciuje zmenu v kolaps systému aj ty dôjdeš na ranu do zátylku od chlebodárcu je to […]

Pokračovanie článku

Monotonokultúra

Sebadôvera na bode mrazu Bod obratu k prírode Brat brata zradí na slobode Všetko do seba v okamihu zapadne Na dne existencie čierno-bielej Pomedzi prsty uniká čas Jej plejády do parády otca, matky a dieťaťa V polovici života bremena Démon Sa pýta či by si žil znova od začiatku A ty nevieš čo odpovedať na túto Neveselú vyhliadku

Pokračovanie článku

samovražda

Jedného hmlistého rána som prekročil ten bod, ktorý ma držal pri zemi že ešte sa to dá, nazrel som v mysli zrkadiel za všetky tie veci, ktoré oddeľovali odo mňa trápenia bytia. Uvedomil som si a porozumel, že život a smrť sú si také blízke. Jediná cesta ako vyhrať, je podvádzať a zhodiť na zem modly a po mŕtvolách na svedomí šliapať cestou najmenšieho odporu alebo […]

Pokračovanie článku

Všetko je jedno

Snívam s očami dokorán Aký krám taký pán Chrám existencie stratenej Islám-Nirvána- aj ten chuj na kríži Všetko so všetkým súvisí Dráma denno denného boja dochrámanej existencie Všetko je mi jedno ako vidno Moja bolesť nepozná dno

Pokračovanie článku

Slzy horké

Ako funerál Akášska kronika Svojho druhu Chytá ma panika Nemusím tento blbý recitál Chcem všetko obrátiť na popol Bolesť, ale iba rozmnožujem Pod rúškom tajomstva Britva reže moje ruky

Pokračovanie článku

opäť

chcem sa vzopäť opäť , ale život nejde späť Trebalo by konečne vytriezvieť Taký už raz je svet… Bol som iba obeť Taký už je svet

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 581
Celková čítanosť: 200227x
Priemerná čítanosť článkov: 345x

Autor blogu

Kategórie