Založ si blog

za humny humanity

 

 

náboženské války

nestraší jen z dálky

za humny je česna

česnek věc je nebezpečná

smrdí smrtí

umři si nos

dobrou nos!

smrdí celá rodina

smrdí celý svět

dead dead

 

𝗡𝗲𝘄𝘁𝗼𝗻, 𝗱𝗮 𝗩𝗶𝗻𝗰𝗶, 𝗧𝗲𝘀𝗹𝗮 – 𝗔𝗹𝗹 𝗖𝗲𝗹𝗶𝗯𝗮𝘁𝗲𝘀?

21.05.2024

It’s a well-known fact that three of the most intelligent, brilliant & genius minds in the entire human history — Isaac Newton, Leonardo da Vinci and Nikola Tesla — were all celibate their entire lives. These three men were some of the most accomplished and successful individuals of their time. They all achieved greatness not in spite of their celibacy, but arguably because of it. [...]

ako v hlave matere

20.05.2024

Som svoje zdravie strážil ako v hlave matere oko keď ma vyjebali za dvere labyrintu lebo ma psychóza zachvátila a ja som dostal strach z neznáma neznámo kde pod slnkom Hlava mi šla postupne otupieť voči vplyvom zvonka Bol som v koncentračnom tábore chytiť život za oba konce v opačnom smere s, ktorým sa už nikto nesere ako kedysi esesák zálesák z rajónu v, ktorom si [...]

zlomená nádej. .. .

20.05.2024

som bol v nemocnici lebo ma zrovnal so zemou za stenou sme podliezali latu, lebo mi vzal chatu a u tatuška sa nechal preferovať ako ferenc jožka z kredenca Hľadal vydedenca v mojej hlave už toho času hrnela rozbuška, lebo si ma spoločnosť držala od tela a pánovi z ruky žrala diskopríbeh o suicídiu napísaný v azbuke ako podmaz pre jeho vyčíňanie u veľkého čiňana na [...]

blesk. búrka

Podvečer a v noci pozor na búrky, SHMÚ vydal výstrahu

21.05.2024 08:54

Výstraha platí od 18.00 h do stredy 2.00 h.

raisí

Prezidenta Raísího pochovajú v jeho rodnom meste, predčasné voľby čakajú Iráncov 28. júna

21.05.2024 08:24, aktualizované: 09:01

Na stredu sú v Teheráne naplánované veľké pohrebné procesie.

Joe Biden, prezidentské voľby

Izraelská ofenzíva v Gaze nie je genocídou, uviedol Biden. Republikáni zvažujú sankcie voči ICC

21.05.2024 06:46, aktualizované: 07:38

ICC požiadal o vydanie zatykačov na Benjamina Netanjahua a vodcov Hamasu.

vojna na Ukrajine, MI-8, Charkov

ONLINE: USA ďalších vojenských inštruktorov Kyjevu nepošlú, Ukrajina opäť udrela Rusom na sklady paliva

21.05.2024 06:00, aktualizované: 09:11

Spojené štáty mali až do začiatku ruskej invázie vo februári 2022 na Ukrajine až 150 vojenských inštruktorov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 614
Celková čítanosť: 205306x
Priemerná čítanosť článkov: 334x

Autor blogu

Kategórie