Založ si blog

Všetko je jedno

Snívam s očami dokorán

Aký krám taký pán

Chrám existencie stratenej

Islám-Nirvána- aj ten chuj na kríži

Všetko so všetkým súvisí

Dráma denno denného boja

dochrámanej existencie

Všetko je mi jedno ako vidno

Moja bolesť nepozná dno

o hlade afekcie

28.03.2024

Aby v mojom živote sa nenachádzal zmysel mi našil samovraždu aby ma poplašil v základe o hlade afekcie mi dával lekcie na, ktoré nikagda nezabudnem Bola vyprataná moja ekologická nika a vyhlazena má duše, keď som bledý ani tá stena prskal skrz prsty tie slová, že moja existencia nie je pohotová a boh na mňa zanevrel ako aj sane z insánie Pán sa nechal ´počuť´, že z duše [...]

posledné z posledných vecí človeka

28.03.2024

Dostali údaje o údajnom samovrahovi, ktorého život prebral k vedomiu ….To nie je abstrakcia to myslenie na posledné z posledných vecí človeka. Obvinenie bolo dovedné a domyslené do najzasší krajnosti, aby mohol pán čmajznúť majetky a si vrznúť do štetky…….

bolesti duše. .. .. .. ..

28.03.2024

Žiarivá hviezda, ktorá presvetlila svet zapadla za zenitom spútaná do reťazí ataka schízy Karty rozdala riť pánska jeho maska sa smiala o sto šesť akú vykoumala lest na chorého láskou aby to neskous, že žitie o fous uniklo do zacykleného kruhu samovraždy nezvyklej bolesti duše………

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 557
Celková čítanosť: 196417x
Priemerná čítanosť článkov: 353x

Autor blogu

Kategórie