Založ si blog

básne. .. .. .

život
šiel inou cestou ako ja
on povedal, že nie sme na to dvaja; vzal zodpovednosť na svoje plecia
?)
ale pýta sa čia to je vina, že život nevyšiel?)
že
mi ušlo
medzi rečou
kto je kto v tejto hre o život?)
kto hľadal čí život?)
za akú cenu?)
cena nebola príliš ľudská?)
nikto sa nedotkol humanity človeka?)
prečo sa bezvýznamne smeješ?)
kto ti hovoril zmysluplné veci o živote?)
ideš hľadať môj život do vesmíru?)
dlho
ťa zožiera bolesť pre, ktorú nerozumieš svojmu svedomiu?)
chceš uľaviť svedomiu?)
pokusy a omyly
na ceste z labyrintu schizofrénie
človeka
z jeho spomienok mrazí
hovoria, že ho z bludného kruhu porazí
ale
on nedbá
to je jeho sudba
ako dlho
trvalo kým pochopil, že nič nepochopil?).
kto sa má vkom vyznať?).
kto koho do diery poslal
sa priznať
?).
prečo lásku obetoval?).
kde bol bod v, ktorom som prestal existovať pre toho človeka?).
stalo sa to dávno?).
kto za to ponesie zodpovednosť?).
ja si to odskáčem?).
aby ma
strašili
že
k tomu nemám čo povedať?).
mám vôbec čo povedať k svojej smrti?).
x
sa preberám z reality
duality
moje vedomie
rozsekané na sračky
počul som všetky vytáčky prečo to ´nejde´
teraz počúvam, že to neprejde
x
sa preberám z reality
duality
moje vedomie
rozsekané na sračky
počul som všetky vytáčky prečo to ´nejde´
teraz počúvam, že to neprejde
ten život
zliepam
ako lastovička hniezdo
bolí ma z toho makovička
jedno to je jednako
aj keď
v tom horore je ťažké byť sebaistý
život ponurý
hmlistý
hľadaj spomienky
na budúcnosť, ktorá sa stáva minulosťou
ten ťa udáva
má skazenú tvár
a ty
si vždy v obraze
y
kde hľadať
samotu
v, ktorej sa nadýchnem
z posledného
z posledných
prečo
je predošlý život
ta tam
a o koľkej zvoní hrana samovrahovi
?

x

ošklbaný
čumím do blba
zhlboka sa nadychujem viem, že zo všetkého všetko ľutujem…..

x

keď
ma
prijebal
aby
dokázal, že o neho som nedbal
to bola četba z knihy
veľkej
o pomyselnej čiare
kde
už nie je nádej na vzkriesenie
x

k ničomu ťa nenúti len k regresii do šialenstva; tak sa vyhecoval, aby pravdu dával do poriadku……. x

prečo
by vraždil
on ma zazdil
medzi
trosky
aby ma pribrzdil
zhrzeného
hľadal
on ´meze´
svojej arogancie
x
zavšivavený
ústav
pre trosky
´pán stváral husárske kúsky´
ukradol mi tvár
to bola informácia kusá
z mojej strany
on ma ešte ofľusá…..
x

– Chogyam Trungpa Rimpoche

20.09.2024

Our own „insubstantiality“: „The whole development of (suffering) is an attempt on our part to shield ourselves from the truth of our insubstantiality . . . The source of the effort to confirm our solidity is an uncertainty as to whether or not we exist. Driven by this uncertainty, we seek to prove our own existence by finding a reference point outside ourselves, something with which to [...]

Prirodzenosť, identita, postavenie a stav človeka  Autor: Peter Vajda a Drahoslav Vajda

20.09.2024

Prirodzenosť, identita, postavenie a stav človeka Autor: Peter Vajda a Drahoslav Vajda Vysvetlenie pojmov Mnohé pasáže a témy Písma je ťažké vyložiť bez toho, aby boli použité výrazové prostriedky, kategórie či pojmy, ktoré sa v ňom nenachádzajú. Keď takéto pojmy pri výklade textov potrebujeme a používame, musíme ich vopred zaviesť, definovať, vysvetliť, aby bolo [...]

Filodoxia

19.09.2024

A Filológia (Filo) is the physical manifistation of a creature’s ambitions, desires, and willpower. Beyond rare, it’s estimated by researchers that only one in 0.00047% of sentient lifeforms within the Astral Sea possess one. It’s unknown how those who attain Filo do so; only that those who do are often capable of changing the fates of millions throughout the Astral Sea. [...]

vojna na Ukrajine, Donecká oblasť

ONLINE: USA ešte nepoznajú Zelenského utajovaný plán víťazstva. Tisíce poľských firiem sa chystajú obnovovať Ukrajinu

22.09.2024 07:15, aktualizované: 07:26

Spojené štáty ešte nepoznajú Zelenského plán víťazstva. Biden ale nariadil, aby jeho ľudia "pomohli nebom a zemou" pre pomoc Ukrajine.

Nemecko Rakúsko Hranice Kontrola Migranti polizei

Deravé ako ementál. Na hraničné kontroly nie je dosť policajtov

22.09.2024 06:00

Aby Nemecko obmedzilo migráciu, od pondelka 16. septembra zaviedlo polročné kontroly na hraniciach so všetkými štátmi. Ako to vyzerá v praxi?

fico, kamenický, vláda, konsolidácia

Používať knihy na politické ciele? Zvrátené, hovorí odborníčka. Na trhu hrozí krach, hlúpnutie a menej slovenskej tvorby

22.09.2024 06:00

Zvýšenie DPH sa však netýka len cien samotných kníh. Na celý proces je naviazaných množstvo ďalších profesií, ktoré do celého procesu vstupujú.

srbska armáda

Mimoriadna tragédia: Po zrážke s vojenským vozidlom zomreli piati ľudia vrátane troch detí

21.09.2024 22:05

Rezort obrany informoval, že k nehode došlo "počas rutinných povinností".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 945
Celková čítanosť: 247948x
Priemerná čítanosť článkov: 262x

Autor blogu

Kategórie