Založ si blog

/ Simone de Beauvoir /

.
„Society cares about the individual only in so far as he is profitable. The young know this. Their anxiety as they enter in upon social life matches the anguish of the old as they are excluded from it.“

friend. .. .

28.06.2024

(Part 3 – same text, different images) So… Something that I absolutely loathe about the mainstream media is the condescending way it treats platonic love. There are billions of movies, TV shows, books, songs about love, but hardly any of them is dedicated to the love between friends. In the film industry, friendship is being invariably and systematically treated as an inferior form of [...]

ktori to tam hubia. .

27.06.2024

ja som symboly kreslil, ale nie preto, aby mi niekto zniesol hory doly, lebo ma peniaze netankujú; kruhy ma nesústreďujú;hľadal som nús skrze znaky, ktoré mi priniesli ataky na rozum vyautovaný automatom ktorý mi nariadil šaleny dom, lebo nerobil to v zlom, ale bol to zlom do depresie; som bežal lesom slalom a narábal so svalovou hmotou zglajchšaltovaný aby som skúsil salto [...]

ma vypoklonkoval

27.06.2024

x ma vypoklonkoval, lebo som mu kolkovanú žiadosť neposlal cez mŕtvolky zo škôlky s hlavami, ktorých sme hrali kolky, a jedli hranolky u Hranola; veru to bola tvrdá škola, ktorú preplakala nejedná duša hrdá, ktorou každý zhrdá ako páprda kundolap ktorý útočil zdola, aby melel do okola čo má na obohranej platni, len ju schmatni kundu jednu poprednú keď kvety na hrobe [...]

plaváreň, Banská Štiavnica

Poslanci povedali zatvoriť, Štiavničania hovoria nie a vynútili si referendum o plavárni

29.06.2024 08:34

Miestne referendum sa koná na základe petície, pod ktorú sa podpísalo viac ako 3700 obyvateľov mesta.

Charles Michel, Volodymyr Zelenskyj

ONLINE: Ukrajinci netrpezlivo očakávajú prvé F-16, majú prísť v lete. V prvom rade pozdvihnú morálku

29.06.2024 07:45

Potrvá ešte dlho, kým stíhačky FG-16 na Ukrajine prinesú patričný efekt, hovorí šéf dánskych vzdušných síl Jan Dam.

Libanon, Izrael, Nasralláh

Rozhorí sa ďalší konflikt v Libanone? Izrael tvrdí, že vojnu s Hizballáhom nechce, no je pripravený. Irán varuje

29.06.2024 06:48

V najbližších niekoľkých týždňoch by mohlo dôjsť k rozsiahlej vojenskej konfrontácii medzi Izraelom a libanonským šiitským hnutím Hizballáh.

bezdomovec, USA, Seattle

Mestá v USA môžu zakázať bezdomovcom prespávať na ulici, rozhodol Najvyšší súd

29.06.2024 06:21

Samosprávy v USA budú môcť po novom zakázať ľuďom bez domova prespávať na verejných priestranstvách.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 757
Celková čítanosť: 217650x
Priemerná čítanosť článkov: 288x

Autor blogu

Kategórie