Založ si blog

― Henri Barbusse, Hell

„Nothing happened to me, nothing happened to me. Nothing belonged to
me. The future no longer existed for me. If I had had to go on living
like that, nothing would have separated me from my death―nothing,
nothing! . . . To suffer boredom is to die. Mylife was dead, and yet
I had to live it. It was a suicide. Others kill themselves with poison
or a gun; I was killing myself with the minutes and the hours.
― Henri Barbusse, Hell
Nič sa mi neprihodilo, nič sa so mnou nestalo.Nič mi nepatrilo.
Budúcnosť ďalej nejestvovala pre mňa. Ak by som bol ďalej mal v
takomto život pokračovať by ma nič od smrti nedelilo―nič, nič!
…Trpieť od nudy znamená byť mŕtvy. Môj život bol mŕtvy, ale ja som
ho mal žiť. Bola to samovražda.Iní páchajú samovraždy jedmi a
zbraňami; ja som sa zabíjal minútami a hodinami.

śāṭān

29.09.2024

So retarded, this is where the word „satan“ was stolen from originally: The Hebrew term śāṭān (Hebrew: שָׂטָן) is a generic noun meaning „accuser“ or „adversary“, and is derived from a verb meaning primarily „to obstruct, oppose“. Christianity, like all religions are just made up tosh! Complete nonsense!

logická inosť

29.09.2024

V náuke o esencii (Wesen) sa číre bytie začína podrobovať determinácii tým, že prechádza do stavu logickej inosti alebo esencie. Jiné z „podstaty”, tj. esence subjektu, poměřované duchem subjektu. V kosmu se žádná identita nevyskytuje esencia subjektu je logická inosť? Takto je objeveno Ja jako univerzální princíp kategorického sylogizmu , pokud tento sylogizmus [...]

naked burn

28.09.2024

Angels dancing with a mortalA sinA giant born within a woman’sWombNephilim walking through the forestBreaking limbsAs we bow and give respect toThe gods Save yourselfDon’t wait on me My feetAre sewnEndlessBottom The church is burning from the insideOutAltars falling into ashesAgainAn eagle fly upon horizonsWith sightFocusing on all our familiesAnd friends ApologizeCan we rise above [...]

Libanon, Bejrút, Izrael

Izrael preniesol vojnu do Bejrútu, prvýkrát zaútočil priamo v libanonskej metropole

30.09.2024 08:07

Izraelský úder v pondelok skoro ráno zasiahol obytný dom v jednej zo štvrtí libanonského hlavného mesta Bejrút.

Dragon SpaceX , ISS

Vesmírna loď Crew Dragon sa pripojila k ISS, odvezie aj astronautov, ktorí uviazli na orbite

30.09.2024 07:45

Vesmírna loď Crew Dragon spoločnosti SpaceX sa v nedeľu večer pripojila k Medzinárodnej vesmírnej stanici (ISS).

Andrzej Duda

'Bál s Putinovými priateľmi'. Poľského prezidenta Dudu skritizovali, že oslavoval Zemanove narodeniny

30.09.2024 07:00

Poľský prezident Andrzej Duda čelí kritike časti domácej tlače a politikov vládnych strán za svoju účasť na oslavách narodenín Miloša Zemana.

Peter Pellegrini, Matúš Šutaj Eštok, Hlas

Hlas si musí v koalícii zachovať tvár, ak chce prežiť. Odolá Šutaj Eštok tlaku? Strana stojí pred ďalším zlomom

30.09.2024 06:00

Po roku od volieb si Pravda pripravila anketu s predsedami poslaneckých klubov a zhodnotenie pôsobenia a kľúčových momentov parlamentných strán.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 961
Celková čítanosť: 251236x
Priemerná čítanosť článkov: 261x

Autor blogu

Kategórie