Založ si blog

― Thomas Merton

“The beginning of love is the will to let those we love be perfectly themselves, the resolution not to twist them to fit our own image. If in loving them we do not love what they are, but only their potential likeness to ourselves, then we do not love them: we only love the reflection of ourselves we find in them”
― Thomas Merton

ktori to tam hubia. .

27.06.2024

ja som symboly kreslil, ale nie preto, aby mi niekto zniesol hory doly, lebo ma peniaze netankujú; kruhy ma nesústreďujú;hľadal som nús skrze znaky, ktoré mi priniesli ataky na rozum vyautovaný automatom ktorý mi nariadil šaleny dom, lebo nerobil to v zlom, ale bol to zlom do depresie; som bežal lesom slalom a narábal so svalovou hmotou zglajchšaltovaný aby som skúsil salto [...]

ma vypoklonkoval

27.06.2024

x ma vypoklonkoval, lebo som mu kolkovanú žiadosť neposlal cez mŕtvolky zo škôlky s hlavami, ktorých sme hrali kolky, a jedli hranolky u Hranola; veru to bola tvrdá škola, ktorú preplakala nejedná duša hrdá, ktorou každý zhrdá ako páprda kundolap ktorý útočil zdola, aby melel do okola čo má na obohranej platni, len ju schmatni kundu jednu poprednú keď kvety na hrobe [...]

človeku miesto kreácie. .. .. .

27.06.2024

na mňa sa zo súcitu nedostáva súcitu, a mne to neberie zarámovaná hlava sme hasili požiar v chráme matky zeme skolíme lovca a zvolíme cestu zvieraťu napred nastolíme diktatúru a budeme diktovať podmienky kapitulácie človeku miesto kreácie…… x

von der Leyen, Kallas, Costa

Členské štáty rozdelili v únii moc. Kto ju získal?

27.06.2024 23:31, aktualizované: 28.06.2024 00:38

Zástupcovia členských krajín Európskej únie sa na summite v Bruseli dohodli na rozdelení hlavných pozícií v rámci EÚ inštitúcií.

Ivan Korčok, prezidentské voľby, Mária Kolíková

Poslanci odvolali šéfov výborov Šipoša a Kolíkovú

27.06.2024 19:02

Návrhy na odvolanie podali koaliční poslanci. Oba návrhy podporilo 76 zo 79 hlasujúcich poslancov.

tibor gašpar

Novým podpredsedom Národnej rady SR bude Tibor Gašpar

27.06.2024 18:58

Post sa uvoľnil po odchode poslanca Blahu, ktorý sa funkcie vzdal po zvolení do Európskeho parlamentu.

internát, areál, Zobor

Dažďová smršť zatopila centrum mesta aj nemocnicu. Výťahy nefungovali, pacientov vynášali na poschodia ručne

27.06.2024 18:05

Mesto pod Zoborom ráta škody na státisíce eur. Novozámockú nemocnicu museli zatvoriť, operácie tam „stopli“. Hrozil jej dokonca energetický blackout.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 756
Celková čítanosť: 217346x
Priemerná čítanosť článkov: 287x

Autor blogu

Kategórie