Založ si blog

zápisky rok staré v tento deň

nikto ma nikdy, nikde nezháňal
keď
ma vydal do blázinci polícii
sa ´vyznamenal´
kamennú tvár
mal
hovoril, že ide meniť moju existenciu nemennú
od zeme
ma ´nadvihne´
od dna
´pre mňa za mňa´ sa do toho vloží
budem vrieskať zo svojej kože
zbrane zložím
on ide na mňa s plánom božím….
x
moja pamäť
je
napojená na prístroj
padlo mojej existencii neprístojné obvinenie
za ničnerobenie
numero uno
nestihol
sa prestrojiť
v stroji
nebola šanca, že atak ustojí
oni si vzali sústo
aby
spustošili esenciu
humanity
vysávali z tela energiu
pre ľudskú tragikomédiu
hikikomoriho
homo
sa nechalo počuť ale ucho nemalo pri stene blázinca
v modu média
na odchodu
po príchodu
do
železnej košule zvyku
bez perspektívy thule
exulanta
tvoja skura
jeho fantazmagória
eufória bolesti
eufónie
trónu
holokaustu
celopalu
kopa nešťastia
v ktorej to zelo
až to jelo
umelo
garantované
stony fantomasa
kritická masa
doma
privandrovalec
andropauza
kauza
hľadaj slova, ktoré nič na veci nezmenia
hľadaj ticho, ktoré zatienia
……..
nedal na moje slová
atakoval, že mi chýba energia vôľová
on
tento bôľ sposobuje
dlhodobo
provází ma bolesti
nikto nevie kde sa čo nachází
drazí
milí
ľudia
ktokoľvek bazíroval na mojej inkarcerácii
ktokoľvek žaloval, že som švorc
ktokoľvek zatrhol obcovanie s ľudstvom
vyvolal vlnu vzdoru
keď
zahrabal mi noru zahrával
…..sa s mojím žitím
on nečakal čo to podníti?
mám ja zbytí?
svet sa ma štíti?
mám ja u riti?
klamstvá
od začiatku po trpký koniec mojej existencie
kriste
bože
som vzteklinou stižen
prďola našiel kríže
ukrižoval zvíře
strhol
závesy v sluji
atakoval moje lesy
až som sa skrúcal v esíčku
jeho kokot v períčku
zuby cerí
vyjebal ma z každých dverí
uderili na mozek
neverili mi ani za mák
uchylák
a synátor
orátor
duša chorá sa zviecha
ako zdechlina
pech
na celej čáře
skurvené tváře…..

zásah do ich základného politického práva

25.06.2024

Poslankyňa Lucia Plaváková kritizuje aj to, že zákon koalícia pretláča v skrátenom legislatívnom konaní, ako to pri tejto koalícii vidíme až príliš často. “O narýchlo prijímaných zákonoch nemôže verejnosť diskutovať a hľadať vylepšenie. Výsledkom sú paškvily a nedokonalé zákony,” uviedla. Obmedzovanie slobody zhromažďovania by len eskalovalo napätie, [...]

bezďák

25.06.2024

na hák ho zavesia lebo mu narástol rypák aby to odsýpalo šípili ľudia, že vyletia šípy v šíkoch ašpirantovi mlel pant až sa steny izby chveli mi sme len zeli do prázdnoty toho dňa sa zem dala poznať ako kniha návštev počuli sme rev lví dožadovali sa práv svätých kráv

/ Epictetus /

24.06.2024

In my opinion, there’s nothing more Satanic than common sense. Invincible if diligently employed against elephant shit (ivy tower abstraction) – bullshit (damn lies) – chicken shit (society’s inexhaustible supply of weird rules) – monkey shit (reality’s constant barrage of absurd petty problems that must be dealt with) – and even bug shit (the debating tactics of [...]

Tibor Gašpar / Robert Fico /

Smer kritizuje českú políciu. Za rozhodnutím nestíhať schvaľovanie útoku na Fica v ČR vidí Gašpar politiku

26.06.2024 12:45

Situáciu dal Gašpar do kontextu s tým, čo podľa vlastných slov vidí ako snahu českých politických špičiek „rozrušiť" vzťahy SR a ČR.

medveď

Vláda vzala späť návrh ústavného zákona o odstrele medveďov

26.06.2024 12:22

Dôvodom je prijatie obsahovo zhodnej novely zákona Národnou radou.

Armáda / Vojak / Lešť / Cvičenie /

V druhom polroku sa slovenskí vojaci zapoja do 60 cvičení mimo územia SR

26.06.2024 12:01

Rozhodla o tom vláda, ktorá odobrila aj prechod cez slovenské územie pre ozbrojené sily členských krajín NATO.

Rusko, Kremeľ, Moskva

Ruský poslanec navrhuje verejne bičovať 'neposlušných' Rusov na Červenom námestí

26.06.2024 11:43

Tí, ktorí činia pokánie, by sa mali verejne ospravedlniť a verejne dostať 20 rán bičom na Červenom námestí, povedal.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 751
Celková čítanosť: 217025x
Priemerná čítanosť článkov: 289x

Autor blogu

Kategórie