Založ si blog

Schoedinger’s Madness axiom

It’s the Schoedinger’s Madness axiom–If we hadn’t witnessed it, it would still be hanging in the lingering omnipresent ‚everything‘ of potential sanity; so, madness and reality are the same thing.

ktori to tam hubia. .

27.06.2024

ja som symboly kreslil, ale nie preto, aby mi niekto zniesol hory doly, lebo ma peniaze netankujú; kruhy ma nesústreďujú;hľadal som nús skrze znaky, ktoré mi priniesli ataky na rozum vyautovaný automatom ktorý mi nariadil šaleny dom, lebo nerobil to v zlom, ale bol to zlom do depresie; som bežal lesom slalom a narábal so svalovou hmotou zglajchšaltovaný aby som skúsil salto [...]

ma vypoklonkoval

27.06.2024

x ma vypoklonkoval, lebo som mu kolkovanú žiadosť neposlal cez mŕtvolky zo škôlky s hlavami, ktorých sme hrali kolky, a jedli hranolky u Hranola; veru to bola tvrdá škola, ktorú preplakala nejedná duša hrdá, ktorou každý zhrdá ako páprda kundolap ktorý útočil zdola, aby melel do okola čo má na obohranej platni, len ju schmatni kundu jednu poprednú keď kvety na hrobe [...]

človeku miesto kreácie. .. .. .

27.06.2024

na mňa sa zo súcitu nedostáva súcitu, a mne to neberie zarámovaná hlava sme hasili požiar v chráme matky zeme skolíme lovca a zvolíme cestu zvieraťu napred nastolíme diktatúru a budeme diktovať podmienky kapitulácie človeku miesto kreácie…… x

biden, trump

Ukrajina a Rusko pozorne sledovali duel medzi Bidenom a Trumpom. Všimli si odmietnutie Putinových podmienok

28.06.2024 11:10

Trump označil Putinove podmienky pre rokovania o mieri na Ukrajine za neprijateľné.

Tragická zrážka rýchlika a autobusu pri Nových Zámkoch

Tragédia pri Nových Zámkoch: Podľa Ráža vlak nemal na trati čo robiť, zlyhal zrejme ľudský faktor

28.06.2024 11:01, aktualizované: 11:14

Pri zrážke vlaku s autobusom prišlo o život sedem ľudí, ďalší štyria sa zranili.

Pamätná minca na počesť slovenskej menšiny v Poľsku

Poliaci vydali pamätnú mincu na počesť Slovákov. Prečítajte si jej symboliku

28.06.2024 10:56

Na prednej strane je pohľad na Babiu horu z hornooravskej obce Jablonka, jedného z centier slovenskej národnostnej menšiny v Poľsku.

Alkoholtester / Tester /

Polícia v rámci minulotýždňovej akcie odhalila 108 vodičov pod vplyvom alkoholu

28.06.2024 10:48

Polícia varuje, že v dôsledných kontrolách bude pokračovať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 756
Celková čítanosť: 217455x
Priemerná čítanosť článkov: 288x

Autor blogu

Kategórie