Založ si blog

o hlade afekcie

Aby v mojom živote sa nenachádzal zmysel mi našil samovraždu aby ma poplašil v základe o hlade afekcie mi dával lekcie na, ktoré nikagda nezabudnem Bola vyprataná moja ekologická nika a vyhlazena má duše, keď som bledý ani tá stena prskal skrz prsty tie slová, že moja existencia nie je pohotová a boh na mňa zanevrel ako aj sane z insánie Pán sa nechal ´počuť´, že z duše ma miluje lež som ako to ´hovno´, ktoré on izoluje.Do klietky pre všetky prípady, že sa budem v kazajke metať Mi dá príučku, ktorú si budem musieť zapamätať…….

‘Baphomet’ meant “Baptist of Wisdom”

12.05.2024

Before the time of the Chaldean Abraham, a mystical race of Celestial Maji lived in the ancient city of Harran. They procured and practiced the Astro-Majiqal rites from ancient Sumer and Akkad. To these rituals, they affixed the philosophical writings of Hermes Trismegistus and the original Book of Enoch. Along with the Ark of the Covenant, the Book of Enoch vanished after the death of King [...]

REALITY

12.05.2024

In the realm of existence, reality dances to the tune of our subjective perceptions, a delicate waltz of consciousness and interpretation. There lies no fixed reality beyond the veil of our awareness; instead, reality emerges from the intimate embrace of our consciousness. To comprehend reality is to traverse the labyrinth of our own subjective experience, a journey fraught with the shadows of [...]

zápisky rok staré v tento deň

12.05.2024

nikto ma nikdy, nikde nezháňal až keď ma vydal do blázinci polícii sa ´vyznamenal´ kamennú tvár mal hovoril, že ide meniť moju existenciu nemennú od zeme ma ´nadvihne´ od dna ´pre mňa za mňa´ sa do toho vloží budem vrieskať zo svojej kože zbrane zložím on ide na mňa s plánom božím…. x moja pamäť je napojená na prístroj padlo mojej existencii neprístojné [...]

EU Dollar Euro Parity Explainer

Dávaj a nič nepýtaj. Chceme „európske koláče”, ale bez (spolu)práce?

12.05.2024 18:00

Suverénna, demokratická a obranyschopná - takú chceme EÚ. Nezhodujeme sa však, či má byť aj silnejšia a jednotnejšia. Sú naše požiadavky na EÚ realistické? Zapojte sa do diskusie!

Epicentrum, zemetrasenie, prasklina, Taiwan

Zemetrasenie zasiahlo oblasť medzi Mexikom a Guatemalou, hlásia menšie škody

12.05.2024 17:54

Hypocentrum zemetrasenia s magnitúdou 6,4 sa nachádzalo v hĺbke 75 kilometrov pod zemským povrchom.

parlament, NRSR

Hlas trvá na Rašim ako predsedovi parlamentu, KDH sa obáva neobsadenia postu

12.05.2024 14:40

Politici sa v diskusnej relácii vyjadrili aj k zmenám v RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 594
Celková čítanosť: 202878x
Priemerná čítanosť článkov: 342x

Autor blogu

Kategórie