Založ si blog

Schopenhauer

Schopenhauer brought up the clearance, that our senses don’t deliver only informations (as it get’s treated!), BUT also the reflectiing initiation of the actions is involved by that – as THAT represents the will, where instead the mind only represents a willing (and NO action).????

ako v hlave matere

20.05.2024

Som svoje zdravie strážil ako v hlave matere oko keď ma vyjebali za dvere labyrintu lebo ma psychóza zachvátila a ja som dostal strach z neznáma neznámo kde pod slnkom Hlava mi šla postupne otupieť voči vplyvom zvonka Bol som v koncentračnom tábore chytiť život za oba konce v opačnom smere s, ktorým sa už nikto nesere ako kedysi esesák zálesák z rajónu v, ktorom si [...]

zlomená nádej. .. .

20.05.2024

som bol v nemocnici lebo ma zrovnal so zemou za stenou sme podliezali latu, lebo mi vzal chatu a u tatuška sa nechal preferovať ako ferenc jožka z kredenca Hľadal vydedenca v mojej hlave už toho času hrnela rozbuška, lebo si ma spoločnosť držala od tela a pánovi z ruky žrala diskopríbeh o suicídiu napísaný v azbuke ako podmaz pre jeho vyčíňanie u veľkého čiňana na [...]

Schopnosť stanoviť si ciele je špecificky ľudská schopnosť

20.05.2024

X Ciele sa formujú na základe celkovej skúsenosti ľudstva a stúpajú k najvyšším formám ich prejavu v podobe sociálnych, etických a estetických ideálov. Schopnosť stanoviť si ciele je špecificky ľudská schopnosť, ktorá predstavuje základnú charakteristiku vedomia. Vedomie by sa stalo zbytočným luxusom, keby bolo zbavené stanovenia cieľov, teda schopnosti mentálne [...]

Iskander, atómovky, jadrové zbrane

Rusi chcú zákaz zbraní vo vesmíre. Bezpečnostná rada OSN návrh rezolúcie neprijala

20.05.2024 23:50

Za návrh zahlasovalo sedem členov BR OSN, rovnaký počet bol proti a jedna krajina sa zdržala hlasovania.

SAS, Liberálny dom

SaS pripravuje trestné oznámenie: množiace sa vyhrážky prekračujú hranice

20.05.2024 22:13

Vyhrážky sa už neobjavujú len na sociálnych sieťach, ale aj formou listov, ktoré chodia aj ich rodinným príslušníkom, upozornila Kolíková.

blesk. búrka

Po zásahu blesku museli v Drážďanoch dvoch ľudí oživovať, zranených je desať

20.05.2024 21:47

Blesk zasiahol trávnatú oblasť pri Labe neďaleko centra saskej metropoly.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 613
Celková čítanosť: 205259x
Priemerná čítanosť článkov: 335x

Autor blogu

Kategórie