Založ si blog

Bytie

Bytie je všetko existujúce materiálne, ako aj ideálne, nezávisle od akéhokoľvek ďalšieho určenia; to, prostredníctvom čoho je niečo súcnom (ens); to, čo je identické v súcne

identické v súcne so sebou?

, základ jestvujúcna.

‘Baphomet’ meant “Baptist of Wisdom”

12.05.2024

Before the time of the Chaldean Abraham, a mystical race of Celestial Maji lived in the ancient city of Harran. They procured and practiced the Astro-Majiqal rites from ancient Sumer and Akkad. To these rituals, they affixed the philosophical writings of Hermes Trismegistus and the original Book of Enoch. Along with the Ark of the Covenant, the Book of Enoch vanished after the death of King [...]

REALITY

12.05.2024

In the realm of existence, reality dances to the tune of our subjective perceptions, a delicate waltz of consciousness and interpretation. There lies no fixed reality beyond the veil of our awareness; instead, reality emerges from the intimate embrace of our consciousness. To comprehend reality is to traverse the labyrinth of our own subjective experience, a journey fraught with the shadows of [...]

zápisky rok staré v tento deň

12.05.2024

nikto ma nikdy, nikde nezháňal až keď ma vydal do blázinci polícii sa ´vyznamenal´ kamennú tvár mal hovoril, že ide meniť moju existenciu nemennú od zeme ma ´nadvihne´ od dna ´pre mňa za mňa´ sa do toho vloží budem vrieskať zo svojej kože zbrane zložím on ide na mňa s plánom božím…. x moja pamäť je napojená na prístroj padlo mojej existencii neprístojné [...]

izrael, gaza, tanky

Izrael otvoril nový hraničný priechod do Pásma Gazy

12.05.2024 20:40

Má byť určený pre prísun humanitárnej pomoci.

čaputová s mamou

Prezidentka Čaputová poďakovala všetkým mamám pri príležitosti Dňa matiek

12.05.2024 19:53

Vyzdvihla, že sú zdrojom pocitu bezpečia pre svoje deti, aj keď vyrastú. Venovala slová aj tej svojej mame.

EU Dollar Euro Parity Explainer

Dávaj a nič nepýtaj. Chceme „európske koláče”, ale bez (spolu)práce?

12.05.2024 18:00

Suverénna, demokratická a obranyschopná - takú chceme EÚ. Nezhodujeme sa však, či má byť aj silnejšia a jednotnejšia. Sú naše požiadavky na EÚ realistické? Zapojte sa do diskusie!

Epicentrum, zemetrasenie, prasklina, Taiwan

Zemetrasenie zasiahlo oblasť medzi Mexikom a Guatemalou, hlásia menšie škody

12.05.2024 17:54

Hypocentrum zemetrasenia s magnitúdou 6,4 sa nachádzalo v hĺbke 75 kilometrov pod zemským povrchom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 594
Celková čítanosť: 202893x
Priemerná čítanosť článkov: 342x

Autor blogu

Kategórie