Založ si blog

 FEED ME!

 

 

 

„Mnoho záleží na pořadí čtení, já bych jako čtenář zvolil pořadí aleatorické. Proč ne? Filosofická kniha se začátkem a koncem je protimluv…“ (Z. Vašíček)

 

 

 

 

ukusuj důkladně

a žvýkej dlouze

chutnej divoce

po-kus se i ty

spěchej pomalu

a zpomaluj rychle

zapomeň na kuchařský bichle

do úst ústí trakt obrody

extrakt exitus

území svobody

ako v hlave matere

20.05.2024

Som svoje zdravie strážil ako v hlave matere oko keď ma vyjebali za dvere labyrintu lebo ma psychóza zachvátila a ja som dostal strach z neznáma neznámo kde pod slnkom Hlava mi šla postupne otupieť voči vplyvom zvonka Bol som v koncentračnom tábore chytiť život za oba konce v opačnom smere s, ktorým sa už nikto nesere ako kedysi esesák zálesák z rajónu v, ktorom si [...]

zlomená nádej. .. .

20.05.2024

som bol v nemocnici lebo ma zrovnal so zemou za stenou sme podliezali latu, lebo mi vzal chatu a u tatuška sa nechal preferovať ako ferenc jožka z kredenca Hľadal vydedenca v mojej hlave už toho času hrnela rozbuška, lebo si ma spoločnosť držala od tela a pánovi z ruky žrala diskopríbeh o suicídiu napísaný v azbuke ako podmaz pre jeho vyčíňanie u veľkého čiňana na [...]

Schopnosť stanoviť si ciele je špecificky ľudská schopnosť

20.05.2024

X Ciele sa formujú na základe celkovej skúsenosti ľudstva a stúpajú k najvyšším formám ich prejavu v podobe sociálnych, etických a estetických ideálov. Schopnosť stanoviť si ciele je špecificky ľudská schopnosť, ktorá predstavuje základnú charakteristiku vedomia. Vedomie by sa stalo zbytočným luxusom, keby bolo zbavené stanovenia cieľov, teda schopnosti mentálne [...]

vojna na Ukrajine, MI-8, Charkov

ONLINE: USA nemienia poslať vojenských inštruktorov na Ukrajinu

21.05.2024 06:00

Spojené štáty mali až do začiatku ruskej invázie vo februári 2022 na Ukrajine až 150 vojenských inštruktorov.

France Prison Break

Macron vzdá hold zabitým strážcom, podarí sa dolapiť najhľadanejšieho Francúza?

21.05.2024 06:00

Vo Francúzsku nasadili až 350 kriminalistov do pátrania po recidivistovi, ktorého pri krvavej prestrelke vyslobodila skupina maskovaných mužov.

radičová, ódor, heger

Bývalí premiéri pre Pravdu: Strelec pred domom, žiletka, nábojnica i vyhrážky smrťou. Agresivitu treba odstrániť

21.05.2024 06:00

Kým doteraz to ostalo len pri vyhrážkach či nábojniciach v obálke, stredajší atentát zmení Slovensko navždy.

planéta, Zem, zemeguľa, reliéf, vesmír, Čukotka, Aljaška, Beringov prieliv, 3D, NASA

USA podozrievajú Rusko, že do vesmíru vyslalo 'zabijácku' družicu

21.05.2024 05:50

Spojené štáty uviedli, že Rusko minulý týždeň vypustilo do vesmíru družicu, čo by mohlo byť súčasťou umiestňovania zbraní vo vesmíre.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 613
Celková čítanosť: 205263x
Priemerná čítanosť článkov: 335x

Autor blogu

Kategórie