pád

ja som sa nejak neidentifikoval so samovrahovým naturelom; hovorili, že bude bojovať v klietke s celým telom?
cítiť bolo jeho strach na hony?
hľadali ma medzi pošahanými klony?
je to ošemetná záležitosť?
s jeho vetrom ošľahanou tvárou?
videl si ho prešľapovať stranou?
x
útočil s rozmyslom?pretože to nemyslel v zlom? jedného dňa sa cestou do zabudnutia stratíš; nikdy sa nevrátiš; je to bezva? ostal niekde niekomu nejaký zapatrošený zmysel života? pamätáš ako na teba z patra hulákal? slovo do bitky atrofovalo? kto koho vystrnadil? hľadal v oku samovraha trn společnosti? x
ja som si tento život nevybral; nešiel som do pekla a späť, aby som žil tento ´istý´ život… x
TENTO ČLOVEK NIKDY V ŽIVOTE VOČI MNE ŽIADNU ZODPOVEDNOSŤ NEVZAL NA VEDOMIE; ON ´ZODPOVEDNOSŤ´ VYVODIL NA ZÁKLADE KRIVÉHO OBVINENIA. x
mimoverbálne aj verbálne
atakoval
nasilu
vnucoval
do makovice psychofarmaka
aby
ma nútil so skurou na jarmark
pod kark
mi dal nôž
ku hlave hlaveň
som si dovolil stanúť mu na roveň……

x

štyri roky
emocionálneho vydierania
po
absolutním traumatu
kedy
umanutého
vliekli ve vleku
za to, že sa k nemu nedostala ummagumma
museli ho sumárum suma
týrať
aby videli tiecť krv
lebo nemal páru o žiadnom suicídiu
pán hral akúsi tragikomédiu
poukazoval nato, že zatvára víko rakve
lebo je tu debil s iq tykve
v pomykove
trebalo zinkasovať love
dilinko
si to v klietke odkrúti
pán sa na neho ešte vyrúti
že smúti
za spackaným-sfackaným životom
´nácka´
psychiatrovi ho dáva na tácke
bum bác
iba tak ´ho švácne´
zdravie
je tu pre kohosi lacný špás
a to by ešte ani nebol ten najhrozivejší trapas
pán a tatík sa chovajú ako bozi
buzerujú
do otrapy, ktorá si z dzignutého fotra ujebávala
hlavy duté
preskakovala……

x

absolútne
dezintegrovaný
človek
infinitezimálne ponižovaný a emocionálne vydieraný
ako inferiórny
jeho gro existencie označené za
patológiu
diagnózy
zo živého striebra invalid o bakuli
pán volal na naku
´urgentne´ pociťoval, že sa mu pán tatík oduli
…………

x

som nemohol odtrhnúť
od pána
oči
mal
som si trhnúť nohou
ako
ma nútil na pakárni behať s riťou holou
aby
dokazoval, že je za vodou
hľadal
ma s naka v doupatě
bolo názorne predvedené, že ma každý má v patě…..

x

deteriorizácia
takzvaného inferiórneho; pán sa nechal
počuť?
musel som za to pokolenačky odprosovať sa
aby
to ľudia vôkol videli
pán
ordinoval psychiatrický protokol podľa, ktorého mám dožívať
nie je kedy snívať
tak trochu to šílenstvím zavání
pán
emocionál vydírá
do klece mne zavírá
proklamuje ´stav´
prolomuje ledy ticha
vyhadzuje mne z domu do blázinca
………
vyhrává toto kolo
ničí
život mladému člověku
z vděku tatinovi
hatí
všetky ´moźnosti´
kradne mi totožnost
zo samé zbožnosti…….

x

pán
ma mentálne kastroval
pred
ním a nakou
som sa veru neschoval
zabral
si pán les, a chatu
nahadzuje ma hrobárovi na lopatu
hučí do psychiatra, že
som posledná chátra, a k tomu samovrah
na moju hlavu to má enormný dosah….

x

pán
ma týral za účelom ´nápravy´?
štvrtým
rokom sa snaží pochopiť moje stavy?
kde je o tom evidencia?
chceš
vedieť čo je eviscerácia?
myslíš, že pán mal starosť vo veci môjho rácia?
že to nebolo celé simulácia……?😀🫥

x

za akým účelom som bol utýraný na smrť?
vyskytuje
sa tento účel v prírode?
je boj o prežitie samoúčelný?
keď
som bol odkopnutý zo spoločnosti pánom ľavou zadnou?
bolo
to mojou chorou dnou?

x

som sa ochomejtal okolo ženskej
to pána dopálilo
chcel počuť niečo ako deus ex nihilo
ja som
mal pocit, že sa mi to prisnilo
držal
ma v klietke
nad rámec nového normálu-reálu
hovoril psychiatrom, že mám na málu
som
bol taký zošťatý, že som mal problém trafiť na malú
pán uchopil moc trvalú
či setrvalú
mal desiatitý metr
hovoril s naka, že som si potiahol čierneho petra
a moje vyvreskovanie je len do vetra…….

x

za
zošletého, ktorému vonkncom nič nebolo
sa ´pán´ prihováral
k bielym plášťom
dal ma do klietky aby som šťal kocky
on
hodil kocky, ale nič na náhode, ktorá ´tomu´chcela ´neponechal´
majetok
zhabal
a mňa medzi blázinkov upratal
mám čas sa vzpamatovávat
čo si budeme nalhávať
fekál
spoločnosti pán označil a určil ako ´samovraha´
taká malá ´výstraha´……

x

Podprahová

genocída
´pánom´ označeného a určeného ´samovraha´
v plnom prúde
ja
som
z obratu o stoosemdesiat stupňov k horšiemu zošalel
čo ´pán´ vymyslel nemá paralel…..
si vezmi
apel
skalpoval
aby mal trofej
došarpal ma do blázinca
pošahaného tou špínou
žaloval, že som spal
aby ma osral
……….

x

chudák
mal ´toho veľa´
tak trochu naveľa
on videl môj ´stav´
nadpsychiatrickým okom
začalo
to amokom
keď ma postavil mimo zákon
salónny lev
potil som krev
pániček si sťažoval, že stojím za málo, alebo hovno rovno
netreba to brať si osobno….

x

zničil mi existenciu a život, ale to bol ´len a len´ začiatok podprahovej genocídy, ktorú ďalej proti mne podniká… x
pán
ukazoval, že mi vonkoncom nemôže niečo nebyť ? x
chcenie je subjektívne? má predmet? za akým účelom som bol týraný? teraz mi vonkoncom nie je nič?
čoby mi malo byť?

x

?poznanie?
keď
sa z postu víťaza
na prvom mieste
prepadneš
medzi posledných z posledných bláznov v blázinci s tým, že to je len pre tvoje dobro?
pod falošnou zámienkou ?
?

x

všetko zmyselné je bezúčelné, a všetko účelné nezmyselné*; až na tú ´krásu´, ktorá ´zvadza ´k plodeniu´…..načo by bol inak v prírode ´účel´…., že Nietzsche? x
utrpenie
nasleduje
pána
nebeduje
zošaletý v sebe
hľadá reticenciu, ale nemá básnickú licenciu
pán
ho zobral z ulice
priamo do ústavu
zatvárali
sa ústa
aj dvere
…….

x

predmet a subjekt ako neoddeliteľné entity?čo ich spája? Význam nebodaj? x
aby to čo bolo v zmysloch, ktoré neklamú skončilo v rozume……
podnecuje predmet-význam ´myseľ´ subjektu?

x

o čo ´abstraktnejšia´ je pravda, ktorú chceš hlásať o to viac k nej zvádzaj zmysly, ktoré ´nelžou´..Nietzsche…… x
Acquiring a belief is typically a happening in which the world forces itself on a subject. A happening in which the world forces itself on a subject is not a thing the subject does or chooses. Therefore, acquiring a belief is not typically something a subject does or chooses.
Critics contend, however, that there are at least two problems with Pojman’s version of the argument. First, they contend that people do have some direct form of voluntary control over their beliefs they form in light of sensory experiences. For instance, someone might have a very strong sensory experience suggesting that there is an external world and, nonetheless, not judge that there is an external world. Rather, one might suspend judgment about the matter (see, for example, Descartes’s First Meditation). Similarly, someone like John Nash, the M.I.T and Princeton professor portrayed in “A Beautiful Mind,” might have a very strong sensory experience as if he or she is in the presence of another person and, nevertheless, not judge that he or she is in the presence of another person. Rather, such a person might judge that he or she is alone and that the sensory experience is a hallucination. Thus, critics conclude, even if people cannot control the information provided to them by their senses, they can control whether they believe (so to speak) “what their senses tell them.”
zmysly ´nelžou´…..Nietzsche

x

zapodieval
sa mnou ´pán´
dal
mi čas na rozmyšlenou na pakárni
poslal
ho držgrešle
keď som na neho hrešil
pán
došiel aby ma riešil
veru
mne tých sil nezbylo
dobre už bylo…..
bude
už len zle
tak tomu chcela ´náhoda´ na, ktorej pán nič nenechal
v mene dobra druhého týral
ulúpil
dech
mladému človeku……

x

nikto nezmení nič
na
na mojom trápení
vzali
mi všetko
a pán ešte pení….
prišiel na pakáreň vypeniť
žaloval, že som mal v lese ´geniť´
som
sa ´protispoločensky´ choval
pán atakoval….
makovicu
jednako
napriek
tomu, že som ho zaprisahal
aby na mňa nešahal…..

x

predmet musí byť prv ´mysľou´ subjektu ´afikovaný´, musí podnecovať…Kant
či čo dáva význam čomu ?
neoddeliteľný?
kde predmet nepodnecuje myseľ-subjekt…tam sa ako naberie význam?

x

“Injustice governs the universe. All that is made and all that is unmade therein carries the imprint of a corrupt fragility, as if matter were the fruit of an outrage in the womb of nothingness.”
—E. M. Cioran

x

Kultúrne a sociálne prostredie je v mnohých aspektoch formované mocenskými inštitúciami. Pod výstrahou sankcie vplyv mocenských kategórií, schém a štruktúr je v tomto kultúrnom a sociálnom prostredí na jednotlivca kladený pred-skúsenostný obraz o tom, ako pristupovať k sebe samému, k „iným“ a „druhým“. Jednotlivec sa v štruktúre mocenských vzťahov ocitá ako subjekt vo vzťahu k iným subjektom. V oblasti kultúrneho a sociálneho prostredia tieto vzťahy k „inému“, „druhému“ zachytávajú diskurzy, ktoré modelujú mocenské štruktúry a na subjekt kladú príkazy, zákazy a obmedzenia. Mohli by sme tvrdiť, že inštitúcia vytvára obraz o „normálnom“ a „nenormálnom“ živote; o životných hodnotách, ktoré subjekt a spoločnosť pokladajú za prejav „správneho”, či „nesprávneho“ prístupu k životu ako aj vzťahu k sebe. Načrtnutý vzťah k sebe, k „inému“, či k „druhému“ v tejto úvahe reprezentuje neautentický prístup k sebe, v širšom horizonte taktiež k „iným“ a „druhým“. x
Maybe so called ‚life‘ which is seemingly so valuable to us, maybe just a technical utility to nature. Nature doesn’t value our life even though we may due to the genetic inbuilt programming to survive, or else nature wouldn’t implant self destruct mechanism into us upon outdoing of our utility function of being information processing bio bots and reproduction more like us.
Please note our ageing and self destruct mechanism is activated soon after our reproductive age is over. This sinister system is bang on face of humans yet they keep following flthe monotonous routine of eat survive reproduce for thousands of years..

x

sa pamätám na cesty, ktoré sa krížili;?krížili sa rad radom? neviem ti povedať akým činom sa uskutočníš; čin, ktorý by hovoril hlasnejšie ako slová?psychóza davová? x
sa nič bezprostredne uskutočniť nedá? je to nemožnosť? všetky premenné teda ´kontext´ nikdy nespoznáš;tá strata existencie, ktorá ho držala nad vodou;? to ho zlomilo? že sa s ním neráta? x
zvuky, ktoré som zaobalil do slov; slov, ktoré mi na jazyku topí žiaľ za životom; neskladal som ruky do klína; aby ma nedostihla poroba; šťastie pri mne, ale nestálo; ľudský potenciál bol zmarený; varený-pečený vrieskal; kde sa kto berie človeče; x
udělám si pokdy; hovorím si; ale v slovách tápem; na pochybách; nič by si si nemal sľubovať od smrti; príde ti vyhubovať; pocítiš tíhu; už nie si v predstihu……
x

pocit s, ktorým žijem; deň čo deň; bezmyšlienkovito; ako keď si od bolesti na smrteľnej posteli sereš do plienok; a on ti dá na vedomie, že si mu nesiahal ani len po členok….. x

samovražda je ranou hlbočiznou; ja som sa narodil ju stelesniť; aby som sa nejaký čas udržal nad vodou som dýchal kyslík; ako ten zakrslík, ktorý ma udal; mu skrsla ´idea´; prskal a mrskal nehlava hlava; x
Každý z nás je součástí velkého skrytého referenda a svým postojem a aktivitou si právě vybírá svůj svět, ve kterém bude žít on, jeho děti i přátelé. Jen aktivní přístup znamená ANO – „Nové, světlé, přírodně založené a svobodné civilizaci“. Vaše pasivita automaticky znamená „Ne“ a posouvá vás do odlidštěného „pekla“ a sděluje vám, že si jinou budoucnost nezasloužíte. Neváhejte udělat vstřícný krok k ostatním lidem, k lidskému srdečnému společenství, bez kterého i vy, dnes možná velmi „úspěšné“ osobnosti, nebudete mít žádnou šanci uhájit trvale svou nynější, zatím ještě lidskou kvalitu života, svobodu a zdánlivě „spokojený život“ plný podstrčených pseudohodnot.
V dávných civilizacích bylo nejvyšším trestem a prakticky rozsudkem pomalé smrti vyhnání ze své smečky či lidské komunity. Nevyčleňujte se naivně z lidského společenství, bez kterého nebudete mít jako osamělý běžec, pokud se nechcete stát korporací, naprosto žádnou skutečnou lidskou perspektivu svého harmonického rozvoje, kolektivní druhové ochrany a přirozeného společného radostného a kreativního života, který „lidská smečka“ a lidské hodnoty automaticky vytvářejí.

x

Second, and closely related to this, if infirmities are the natural result of natural processes operating according to the laws of nature, on the one hand, while also being, at times, the result of demonic activity, on the other, then it seems that the laws of nature as we now find them must to some extent be demonically influenced. In fact, the New Testament says that Satan holds the keys of death (Heb. 2:14). Yet, death is a “natural” result of “natural” processes operating in nature. This should be enough to tell us that natural processes can, in some cases, and to some extent, be satanically influenced. x The abyss is the foundation of the possible. We’re brought to the edge of the same abyss by uncontrolled laughter or ecstasy. From this comes a “questioning” of everything possible. This is the stage of rupture, of letting go of things, of looking forward to death.” x x
x

Zarezlý výhybky

08.12.2024

Vymlácený sklíčka z vitráží, a mříže rezavý. Starý oprýskaný nádraží, kde vlak už nestaví. Vajgly v květináčích a tuny prachu na římsách. Zarezlý výhybky, tvý starý sny, spí utopený v kopřivách. Kolikrát sis duši spálil, když´s ty sny chtěl vyrvat ven? Kolikrát se jiní smáli tvýmu boji s osudem. Kolikrát se jiní smáli a [...]

Zastavení v mokrém domě

08.12.2024

V mokrém domě náhle cesta zastavena proudy deště jsou táhlé zmokla i má žena, v šeru a v temnotě kde ze stropu kape voda sedíme tiše nehnutě věříme, že se to poddá, raději i stan v tom domě máme obklopený kalužemi i ty těžké chvíle jsou staré známé požehnané mezi všemi, po noci však přijde den absolutnem vykouzlen my půjdeme s písní dál tou [...]

tak ho prosím z omylu  vyveď

08.12.2024

zľakne sa a kľakne taktne tne do živého boha pustého človeka z kapusty ktorý mu skrz prsty uniká je to asi mnemotechnika v cmote chemoterapie diskordiána, ktorému sa otvára telesná schrána aby to riskol ten mord bude sa to diať stačí vytrimac príde zima nespokojnosti jeho velebnosti kata v cele smrti chcel by praštiť hlavou o zeď tak ho prosím z omylu vyveď

Donald Trump

Trump chce po nástupe dôrazne presadzovať trest smrti

24.12.2024 18:25

Zvolený americký prezident Donald Trump nariadi ihneď po nástupe do úradu ministerstvu spravodlivosti, aby dôrazne presadzovalo trest smrti.

Sýria, protest

V Sýrii protestovali kresťania kvôli podpaľačskému útoku na vianočný strom

24.12.2024 16:43

Tisíce ľudí vyšli v pondelok večer aj v utorok do ulíc na viacerých miestach v Sýrii a volali po ochrane práv kresťanov.

marcin Romanowski

Viac ako dve tretiny Poliakov odsudzujú útek poslanca PiS Romanowského do Maďarska

24.12.2024 15:10

Romanowski je bývalý námestník ministra spravodlivosti vo vláde strany Právo a Spravodlivosť (PiS).

Bosna, sneh, počasie

Biele Vianoce strieda búrlivý vietor až orkán. Pre ktoré okresy platia výstrahy? Hrozí aj nebezpečný jav

24.12.2024 14:30, aktualizované: 16:54

Na Štedrý deň vydal SHMÚ výstrahu druhého stupňa pred vetrom pre horské oblasti, ale aj pre okresy najmä v Košickom a Žilinskom kraji, kde varujú aj pred závejmi a snehovými jazykmi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,666
Celková čítanosť: 300244x
Priemerná čítanosť článkov: 180x

Autor blogu

Kategórie