Založ si blog

zápisky aforistické z blázinca pod chemtrailovanou oblohou, kde kapeme na nohou. .

Jáství druhých se můžeme dozvědět vždy jen zprostředkovaně, má také svoji dualitu, na jedné straně stojí podmětné já (já jako poznávající), na druhé straně já jako objekt poznávání (v angličtině I x Self, v němčině Ich x Selbst)

 

každá reflexia vyšla na zmar; aj odraz objektívnej reality, ktorým je vedomie je reflexiou?

Podľa Demokrita je odraz odlučovanie sa neviditeľných skupín atómov ,alebo pocitov od predmetov, pričom tieto skupiny atómov alebo pocitov ako obrazy vstupujú do zmyslov a duše človeka. Tento materiálny proces sprostredkuje rovnakosť predmetu a jeho obrazu v duši.

 

Všetko plynie, všetko je jedno, nič sa nemení.

Báť sa jedného je ako sa báť všetkého, lebo všetko je jedno?

 

Prestal som sebe vnímať skrz vonkajší svet……..

 

stratil som sa v ceste ľudstva kde ma postavil, aby som sa vyfarbil; spôsob ako ma prizabil…….

 

nevedomie je poľom tvojej pôsobnosti?

Zahrňuje pole pôsobnosti tvoj vplyv na ľudí?

 

aj keď som nikdy nebol falošným človekom ma zlikvidoval so sošným kľudom….od rozkoše mi vzal vše…….

 

reakcia bola prejavom, ktorý zničil plným právom?

 

Zo všetkého mám strach. Prečo? Lebo všetko jest jedno…..

 

vnútorný svet bol polopate ´vysvetlený´ tak, že som zostal zelený, spomalený, neomalený v pekle pochybení, že nič so mnou v poriadku není, že moje víťazstvo nepriateľ na ujmu premení……

(90) Imber Luminis – Suicidal Crisis – YouTube

rodilý blázon zbylý nenašiel cestu von; on z toho šílí mocí opilí

 

človek má v moci svoj život, ale nie smrť, ktorá je súčasťou života?

 

sa mi miešal do života, aby som hlavu nevešal?

 

Ustúpil som do zabudnutia, kde ma ´vyhľadal´, aby mi to nandal……

 

svedomie dostalo ranu z milosti od dobráka od kosti…..

 

zaťažil moje svedomie samovraždou, aby ma oblažil, vydláždil cestu do horúcich pekiel, kým som si smrť nezažil na ostrí noža, ktorý obrátil proti mne, aby ma nebolo počuť kričať v zlom sne….

 

zacyklený do časopriestoru, a zelený z hrôzy ako v pekle riešil problémy vleklé, lebo má myšlienky utkvelé o tom, že všetko je s ním zlé……

 

ja som nebol povinován otvárať ľuďom oči do korán…..

 

život neživot z, ktorého straší vo veži humanite, keď žid popoťahuje za nite… kým to nie je celé v ťahu na šialenstve prahu…..

 

robil všetko z vlastnej vôle, ale jeho vôľa nie je neomylná, a sa mu spreneverila, aby ho sama jej sila zo sveta sprovodila….

 

poslúchol na slovo seba samého, a zo sveta sa sprovodil, keď nepriateľ dôsledky bez príčiny vyvodil….

 

New Research Shows Consciousness Connects to the Universe (popularmechanics.com)

nikto sa na tento svet, ktorý hrôzostrašný pohľad skýta, nepýta…

 

keď ti on privodil samovraždu, a smeje sa tomu nakrivo; prečo sebe nespraví to isté?

 

Ľudstvo je parazitickou formou života, ktorá vyžiera planétu, a ostane po ňom vo svete diera…..

 

Ľudstvo sa hrdí tým, že je ´vrcholovým predátorom´, kým v praxi je tou najparazitickejšou formou života na zemi, ktorá ničí ekosystém, lebo s ním nedokáže existovať v súlade.

 

nešlo mi o kvantitu času, ktorú som do toho dal, ale kvalitu prežitku, ktorý som z toho mal…..

 

pri mne v základných otázkach života nikdy nikto nestál, a vždy ma nechal otáľať na pochybách do momentu, kedy nerozhodol, že ma budú zakáľať ako prasa….

 

Ja zmysel svojho života nežijem, a z toho mi straší vo veži,  že šialenstvo raší z duše ubolenej na smrť….

 

Človek si zvyčajne neberie príklad od ľudí, ktorí sú v spoločenskej hierarchii nižšie ako on.

 

straší vo veži zo slonoviny, a ty vieš, že to nie je ono pravé orechové, že pod slnkom je niečo nové….

 

samovrah mi ide príkladom, ktorý pohŕda ľudským stádom……

 

Ukazoval na mňa prstom a tvrdil, že pôjdem najodstrašujúcim príkladom na porážku; smer šaleny dom…

 

hlupák a pokrytec= nič viac; nič menej……..

 

 

kultúra dnešnej doby netvorí majestát, ale okyptený hnát mrzáka. .. .

06.10.2024

ja nie som vec s, ktorou je možne svojvoľne manipulovať a napriek tomu so mnou sa takto manipulatívne zaobchádza celý neblahý život pomimo………… kde sa v ľuďoch berie moc? Moc o, ktorú bojujú na život a na smrť? vracať sa do života, ktorý mi zničili, keď ohraničili ´sféru vplyvu´? ´zmysel života´ je nevymysliteľný; buďto [...]

None of us have seen God,

04.10.2024

It is difficult for humans to envision an omnipotent God that had no beginning and who made all things, it’s true. Nothing we have ever known or experienced works like that. But if The God is hard to imagine, equally as hard and unfathomable is trying to comprehend The…Nothing. Think about Nothing for a moment; no, not a Void, or a Hole, or a Space or an Emptiness. Nothing. Nothing at [...]

Why we don’t thank for life

04.10.2024

Why we don’t thank for life The notion of gratitude for life is deeply ingrained in many cultures, religious teachings, and social norms. From childhood, many people are taught to be thankful for the gift of life itself, often as part of a broader moral or spiritual framework. However, there is a growing perspective that challenges this view, questioning why we should express gratitude for [...]

Rwanda / Marburg /

Rwanda začala s očkovaním proti vírusu marburg, dostala stovky dávok skúšobnej vakcíny

06.10.2024 20:21

Infekčné ochorenie v krajine prvýkrát potvrdili koncom septembra.

Viktor Orbán

Orbán v Taliansku: Brusel nás trestá za to, že nevpúšťame migrantov. Tvrdí, že Maďarsko chráni Európu

06.10.2024 19:36

Maďarský premiér zdôraznil, že Maďarsko dostalo pokutu 200 miliónov eur a každý deň platí milión eur, pretože neumožňuje vstup migrantov.

Sweden Climate Protest

Aktivistku Thunbergovú zadržali na klimatickom proteste v Bruseli

06.10.2024 18:53

Švédsku aktivistku zadržali spolu s ďalšími vyše 100 protestujúcimi.

Chaldíja

Izraelské letectvo zaútočilo v sýrskom meste Homs na autá s humanitárnou pomocou

06.10.2024 17:53

Tri nákladné vozidlá s humanitárnou pomocou boli zaparkované blízko továrne na výrobu iránskych automobilov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 973
Celková čítanosť: 254136x
Priemerná čítanosť článkov: 261x

Autor blogu

Kategórie