Založ si blog

ako v hlave matere

Som svoje zdravie strážil ako v hlave matere oko keď ma vyjebali za dvere labyrintu lebo ma psychóza zachvátila a ja som dostal strach z neznáma neznámo kde pod slnkom Hlava mi šla postupne otupieť voči vplyvom zvonka Bol som v koncentračnom tábore chytiť život za oba konce v opačnom smere s, ktorým sa už nikto nesere ako kedysi esesák zálesák z rajónu v, ktorom si zriadil komfortnú zónu Eskimák keď prišiel veľký tresk a treskúc zima na ženu, ktorá ho bola súca…..

x

zásah do ich základného politického práva

25.06.2024

Poslankyňa Lucia Plaváková kritizuje aj to, že zákon koalícia pretláča v skrátenom legislatívnom konaní, ako to pri tejto koalícii vidíme až príliš často. “O narýchlo prijímaných zákonoch nemôže verejnosť diskutovať a hľadať vylepšenie. Výsledkom sú paškvily a nedokonalé zákony,” uviedla. Obmedzovanie slobody zhromažďovania by len eskalovalo napätie, [...]

bezďák

25.06.2024

na hák ho zavesia lebo mu narástol rypák aby to odsýpalo šípili ľudia, že vyletia šípy v šíkoch ašpirantovi mlel pant až sa steny izby chveli mi sme len zeli do prázdnoty toho dňa sa zem dala poznať ako kniha návštev počuli sme rev lví dožadovali sa práv svätých kráv

/ Epictetus /

24.06.2024

In my opinion, there’s nothing more Satanic than common sense. Invincible if diligently employed against elephant shit (ivy tower abstraction) – bullshit (damn lies) – chicken shit (society’s inexhaustible supply of weird rules) – monkey shit (reality’s constant barrage of absurd petty problems that must be dealt with) – and even bug shit (the debating tactics of [...]

turecko, požiar, oheň

Pri starovekom meste na pobreží Egejského mora vypukol rozsiahly lesný požiar

26.06.2024 22:25, aktualizované: 22:34

S mohutným požiarom bojujú hasiči pri antických ruinách mesta Assos. Zhorelo už deväťdesiat percent porastov.

Pellegrini, Leyenová

Pellegrini sa v Bruseli stretol s von der Leyenovou, loboval za Šefčoviča

26.06.2024 21:14

Prezident sa podľa vlastných slov zasadzoval za čo najsilnejšie ekonomické portfólio pre slovenského kandidáta na člena budúcej eurokomisie Maroša Šefčoviča.

Assange

Assange sa po 14 rokoch vrátil do Austrálie, na letisku ho vítali priaznivci

26.06.2024 20:55

Zakladateľ servera WikiLeaks sa následne stretol so svojou rodinou.

Pellegrini, Zelenskyj

VIDEO: Pellegrini potvrdil, že sa stretne so Zelenským

26.06.2024 20:27

Slovenský prezident Peter Pellegrini potvrdil, že sa po prvý raz bilaterálne stretne s ukrajinskou hlavou štátu Volodymyrom Zelenským.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 751
Celková čítanosť: 217094x
Priemerná čítanosť článkov: 289x

Autor blogu

Kategórie