Založ si blog

zápisky rok staré v tento deň

nikto ma nikdy, nikde nezháňal
keď
ma vydal do blázinci polícii
sa ´vyznamenal´
kamennú tvár
mal
hovoril, že ide meniť moju existenciu nemennú
od zeme
ma ´nadvihne´
od dna
´pre mňa za mňa´ sa do toho vloží
budem vrieskať zo svojej kože
zbrane zložím
on ide na mňa s plánom božím….
x
moja pamäť
je
napojená na prístroj
padlo mojej existencii neprístojné obvinenie
za ničnerobenie
numero uno
nestihol
sa prestrojiť
v stroji
nebola šanca, že atak ustojí
oni si vzali sústo
aby
spustošili esenciu
humanity
vysávali z tela energiu
pre ľudskú tragikomédiu
hikikomoriho
homo
sa nechalo počuť ale ucho nemalo pri stene blázinca
v modu média
na odchodu
po príchodu
do
železnej košule zvyku
bez perspektívy thule
exulanta
tvoja skura
jeho fantazmagória
eufória bolesti
eufónie
trónu
holokaustu
celopalu
kopa nešťastia
v ktorej to zelo
až to jelo
umelo
garantované
stony fantomasa
kritická masa
doma
privandrovalec
andropauza
kauza
hľadaj slova, ktoré nič na veci nezmenia
hľadaj ticho, ktoré zatienia
……..
nedal na moje slová
atakoval, že mi chýba energia vôľová
on
tento bôľ sposobuje
dlhodobo
provází ma bolesti
nikto nevie kde sa čo nachází
drazí
milí
ľudia
ktokoľvek bazíroval na mojej inkarcerácii
ktokoľvek žaloval, že som švorc
ktokoľvek zatrhol obcovanie s ľudstvom
vyvolal vlnu vzdoru
keď
zahrabal mi noru zahrával
…..sa s mojím žitím
on nečakal čo to podníti?
mám ja zbytí?
svet sa ma štíti?
mám ja u riti?
klamstvá
od začiatku po trpký koniec mojej existencie
kriste
bože
som vzteklinou stižen
prďola našiel kríže
ukrižoval zvíře
strhol
závesy v sluji
atakoval moje lesy
až som sa skrúcal v esíčku
jeho kokot v períčku
zuby cerí
vyjebal ma z každých dverí
uderili na mozek
neverili mi ani za mák
uchylák
a synátor
orátor
duša chorá sa zviecha
ako zdechlina
pech
na celej čáře
skurvené tváře…..

solitude

16.06.2024

The sanctity of solitude is often overshadowed by societal norms that place undue emphasis on partnerships, as if they are the ultimate achievement or a necessary component of a fulfilling life. This perception couldn’t be more misguided. In truth, solitude is a profound and sacred opportunity bestowed upon us by the Universe. It is an invitation to embark on an intimate journey of [...]

– Yuval Noah Harari, Homo Deus: A History of Tomorrow

15.06.2024

„So far, we have no good answer to this problem. Already thousands of years ago philosophers realised that there is no way to prove conclusively that anyone other than oneself has a mind. Indeed, even in the case of other humans, we just assume they have consciousness – we cannot know that for certain. Perhaps I am the only being in the entire universe who feels anything, and all other [...]

Logic

14.06.2024

Logic is human arrogance assuming that our thinking, rationality and reason are somehow always correct…yet we have NO other intelligence close to humans to COMPARE our „logic“ to a higher standard. Imagine a species that has a million more years of cilivzation…or a billion…. We THINK AND SUPPOSE that our logic is matching reality. ……but one day, if [...]

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

V českom vojenskom priestore explodovala munícia, na mieste sú zranení

17.06.2024 12:33

K explózii došlo vo vojenskom výcvikovom priestore Libavá neďaleko Olomouca.

koronavírus nemocnica čína wuchan lekári doktor pacient

Japonsko hlási rekordný nárast smrteľnej bakteriálnej infekcie. Experti nevedia zistiť príčinu epidémie

17.06.2024 12:23

Odborníci zatiaľ nedokázali zistiť, čo je príčinou stúpajúceho počtu prípadov.

Forró, Pellegrini

Pellegrini oslovil lídra Maďarskej aliancie Krisztiána Forróa. V paláci má vzniknúť nový poradcovský tím

17.06.2024 12:15

Nový prezident uviedol, že chce zostaviť nový poradcovský tím pre národnostné menšiny. Maďarská aliancia pre Pravdu potvrdila, že Pellegrini oslovil lídra strany Krisztiána Forróa.

Generálna prokuratúra

V minulom roku narástol počet obžalovaných mladistvých aj mladistvých recidivistov

17.06.2024 11:37

Po ôsmich rokoch vyznačujúcich sa trendom poklesu trestných stíhaní mladistvých v roku 2023 generálna prokuratúra zaznamenala jej nárast o 4 percentá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 720
Celková čítanosť: 212875x
Priemerná čítanosť článkov: 296x

Autor blogu

Kategórie