Založ si blog

bez duše v tele

 

Som uväznený

Ponorený do svojich myšlienok

Moje bolesti ma dusia pod krkom

Vzduch sa rozpadá

Steny sa citeľne zmenšujú

Všetko vyzerá rozmazane

Som uväznený

 

 Úzkosť ma halí do tmy

Vrieskam v bolesti na duši

Nič neviem , nič mi neprísluší

Strach ma hluší

Muky som na štyroch

Kolenách a lakťoch

Fakt to bolí desne

Kto komu čo hlesne?

Life Hack

15.04.2024

Life Hack you should be smart enough to learn & emulate ; 1. Stay silent. Not everything needs to be said. „Silence is better than unnecessary drama.“ 2. If you find someone smarter than you, work with them, don’t compete. Competition is a weakness. 3. The family you create is more important than the family you come from. 4. Your current job doesn’t care about you. [...]

gramatológia

14.04.2024

Derrida považuje svoju gramatológiu za „nástroj kritiky (západnej) metafyziky, pretože táto (gramatológia) siaha až k samým koreňom fonetického písma (phonetic writing), t. j. písma, ktoré (graficky) reprodukuje hlásky slova a tým sa stáva nielen koextenzívnou s metafyzickým myslením, ale priamo jeho primordiálnym predpokla- dom. Derrida je presvedčený, že ‚fonetické [...]

Derrida

14.04.2024

Derridova ‚dekonštrukcia‘ naráža na očividný paradox: kritika subjektivisticky ponímaného rozumu je možná iba v jeho vlastnom metajazyku a jeho vlastnou argumentáciou. Heidegger hľadal východisko z tohto paradoxu v ezoterickom jazyku svojho diskurzu, ktorého vágnosť ho navyše chránila pred príliš špecifickými námietkami kritikov (Habermas, 2000, s. 185). Derrida tu [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 581
Celková čítanosť: 200000x
Priemerná čítanosť článkov: 344x

Autor blogu

Kategórie