Založ si blog

sám vojak v zornom poli samovraždy

 

bude to už raz a navždy

keď tvoje oči sa zatvoria

a líca dodvoria stretu s univerzom

morálneho diskurzu v logu

tranzitívnom…

o hlade afekcie

28.03.2024

Aby v mojom živote sa nenachádzal zmysel mi našil samovraždu aby ma poplašil v základe o hlade afekcie mi dával lekcie na, ktoré nikagda nezabudnem Bola vyprataná moja ekologická nika a vyhlazena má duše, keď som bledý ani tá stena prskal skrz prsty tie slová, že moja existencia nie je pohotová a boh na mňa zanevrel ako aj sane z insánie Pán sa nechal ´počuť´, že z duše [...]

posledné z posledných vecí človeka

28.03.2024

Dostali údaje o údajnom samovrahovi, ktorého život prebral k vedomiu ….To nie je abstrakcia to myslenie na posledné z posledných vecí človeka. Obvinenie bolo dovedné a domyslené do najzasší krajnosti, aby mohol pán čmajznúť majetky a si vrznúť do štetky…….

bolesti duše. .. .. .. ..

28.03.2024

Žiarivá hviezda, ktorá presvetlila svet zapadla za zenitom spútaná do reťazí ataka schízy Karty rozdala riť pánska jeho maska sa smiala o sto šesť akú vykoumala lest na chorého láskou aby to neskous, že žitie o fous uniklo do zacykleného kruhu samovraždy nezvyklej bolesti duše………

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 557
Celková čítanosť: 196428x
Priemerná čítanosť článkov: 353x

Autor blogu

Kategórie