Založ si blog

kmfdm´s waste preklad

odpad?

Čo neviem to nemám ani rád
Čo nemám rád to ani nechcem
Čo nechcem zahadzujem
Zhypnotizuvávam svoje alibi a prsty mám olovené
Sympatizujem so zmrznutými očami prevrátenými v mojej hlave
Už chápem, keď je po mne, že je lepšie o tom byť ticho
Že stĺporadie padá ako domino a skončím po smrti
Steoretizujem, že som na ceste ku hviezdam
Ale iba padám neznámo kam
Viktimizujem svoju lásku k životu
Všetko som videl a všetko robil
Pripraviť sa pozor stoj
Pohni sa a čakaj
Tik-tak-tik-tak hodinové ručičky
Liňajkujú tvoj osud
Čo nevidím to neviem
Čo neviem to ani nechcem
Čo nechcem to ani nepotrebujem
Čo nepotrebujem to ani necítim
Čo necítim to ani nepoviem
Čo nepoviem to ani neurobím
Čo neurobím to ani nemám rád
Čo nemám rád to zahadzujem
Pripraviť sa, pozor, štart
Dojedz čo máš na tanieri
Než sa vôbec nadeješ
Bude dávno neskoro
Neviem čo vidím
Nechcem čo viem
Nepotrebujem čo chcem
Necítim čo potrebujem
Nepoviem čo cítim
Neurobím čo poviem
Nemám rád čo robím
Mám rád iba zahadzovať

nič sa nedeje z núdze cnosť

27.03.2024

nič sa nedeje z núdze cnosť..Tá situácia, ktorú popisoval tu nikdy nenastala. Celý ten príbeh bol vymyslený od začiatku .. Ja som hľadal ženu a hlídal matku Všetko čo som urobil malo svoju váhu, ale iba pre mňa a nikoho iného. On na vedomie nebral nič, lebo nič nevedel a celkom kruto demonštroval, že som si na vine ako akási monštrozita nonšalantne ako keď do [...]

bu bu bu

27.03.2024

Chcel sa dotýkať vlastnými hnátmi jednotlivých vecí. Bol pochválený za to, že kladie odpor proti ich atakom ….Jeho zjavenie, ale nikoho nepoburuje a ľahko ho upratajú do hrobu aby už nerobil bu bu bu. Nepozná odpovede, ktoré mu nedajú spať spacifikovanému na buzerplaci Vzal si samovraždu na triko lebo počul trilkovať vtákov na poliach v súkoliach neslobodnej [...]

rýchlosť svetla vo vákuu je presných 299 792 458  metrov za sekundu.

27.03.2024

Tak, ako máme my svoju individualitu, má ju aj On. A tak, ako máme my istú mieru slobodnej vôle, má On absolútnu slobodnú vôľu. Môže si robiť čo len chce, zobrať na seba podobu akú chce, mať nekonečne veľa mien, ale pokojne aj jedno, ktoré sa Mu proste páči. Koniec koncov, realita, či už duchovná alebo hmotná patrí Jemu a zákony, ktoré tu určil, určil podľa seba a [...]

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 549
Celková čítanosť: 196284x
Priemerná čítanosť článkov: 358x

Autor blogu

Kategórie