nič sa nedeje z núdze cnosť

27. marca 2024, kristian66, Nezaradené

nič sa nedeje z núdze cnosť..Tá situácia, ktorú popisoval tu nikdy nenastala. Celý ten príbeh bol vymyslený od začiatku .. Ja som hľadal ženu a hlídal matku Všetko čo som urobil malo svoju váhu, ale iba pre mňa a nikoho iného. On na vedomie nebral nič, lebo nič nevedel a celkom kruto demonštroval, že som si na vine ako akási monštrozita nonšalantne ako keď do živého mäsa tne v mojom sne ma reže nehlava hlava za to, že som nežil v leže ale proti srsti ľudskej pospolitosti pospolitej sosájety politrukov a iných drukov, ktorí drukujú jeho pánstvu aby vynachádzalo môj holos z Ničeho nic…..Ja som kybicoval, aby nedošlo k chybe na programe systému ale on zmenil tému a odbočil … Vnímám ako ma bolesť stravuje a mám z toho ostať perplex, že mám menejcennosti komplex v rozkošatenom háji kde zahájili útok proti mojej prirodzenosti saturovanej Saturnom na saturnáliách ………Nemám žiadnu vymoženosť, a som na nože s parchantom, ktorý mlel pantom do osprostenia proste preto, že ťarcha je neúnosná ……

x